VECKANS TIO I TOPPVINNARE
16/5-2026

Till Tio i Topp, denna lördag, hittade 17 spelare ner till Japan,
idag hade vi mulet och runt 10 grader i luften.
Tyvärr började det regna när dom flesta hade kommit drygt halva nya banan.

Efter första rundan låg Pierre och Henke i topp med 30 slag,
tätt följda av Anna och Magnus på 31 slag.

Runda nummer två togs hem av Anna på 29 slag,
närmast följd av Magnus och Lasse på 31 slag.

Anna tog hem veckans Tio i Topp
med 60 slag (31+29).
Grattis Anna!

Anna 260516

Ställningen i Gyllene Spiken är som följer:
På första plats ligger Henke med 28 spikar,
på andra plats ligger Dan med 23 spikar och
på delad tredje plats ligger Magnus och Felix med 21 spikar.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *