Till veckans onsdagstävling, dök det, trots det något kyliga vädret, upp 10 spelsugna HMGK:are.
Tommy, Per-Åke, Dan, Anna, Peter, Felix, Annette, Raimo, Lasse och Åke.
Idag spelade vi nya banan.
Vinnare idag blev Lasse och Åke på 68 slag,
på andra plats kom Dan och Anna.
Dagens bästa individuella score hade Per-Åke, Felix och Lasse, 32 slag.
Poängen som delas ut är 5 poäng till det eller dom lag som gör lägsta totalscore och 3 poäng till det eller dom lag som gör näst lägsta totalscore.
Det delas även ut 5 poäng till den eller dom som gör lägsta individuella score och 3 poäng till den eller dom som gör näst lägsta individuella score.
Övriga spelare får 1 poäng för deltagande.
För den med tränat öga ser man då att vi delat ut fel poäng.
Rätt poäng finns på resultatlistan nedanför bilden.
Tack Magnus för att du korrekturläser.

Resultattabellen hittar du här!