Då var det dax för avslutning på denna inomhussäsongen 2025/2026.
Vi spelade en MixCup, där vi delade in lagen efter snittlistan.
22 spelare, innebär det att vi lottar lagen mellan de 11 spelarna på övre halvan av snittlistan med de 11 på nedre halvan.
Denna MixCup spelas på det viset att man slår vart annat slag.
Spelare ETT börjar, på bana 1, spikar denne börjar spelare TVÅ på bana två, alltid vart annat slag.
Lottningen gjorde att lagindelningen blev denna:
Pierre/Dan
Felix/Åke
Henke/Per-Åke
Raimo/Ove
Jonatan/Mats
Hans/Tommy
Magnus/Jonas
Stellan/Peter
Ingis/Roger
Anna/Anders
Lasse/Pär
Alla spelar 2 rundor och därefter går de lag med de 3 bästa resultaten till final.
Pierre/Dan 64
Henke/Per-Åke 67
Magnus/Jonas 67
Till slut stod Henke/Per-Åke som segrare med -7,
tvåa kom Magnus/Jonas med -2 och
trea kom Pierre/Dan med -1.
Grattis till Henke och Per-Åke som vann MixCupen.

Efter mixcupen höll vi årsmöte där klubben bjöd på landgång.

Utomhussäsongen börjar den 11/4 med LEOs minne.
Samling senast 09.50, vi startar som vanligt 10.00.
(Med reservation för väder och vind och om banan är klar att spela på.)


